fbpx

יום ראיונות יתקיים באולפנית בתאריכים:
2.1 כ"ט טבת | 10.1 ח' שבט

קצת עלינו

האולפנית מחנכת את תלמידותיה ברוח הציונות הדתית על פי תורת הרב קוק תוך דגש על חינוך תורני ותרומה חברתית.

האולפנית מכוונת את בנותיה להעצמה אישית נשית , תורנית ולימודית, להשתלבות בחברה הישראלית מתוך שליחות וקדושה ולגדלות מתוך ענווה.

נגן וידאו

מהנעשה באולפנית

הפנינג חסד המסורתי לילדי החינוך המיוחד של תל אביב לזכרו של יואב באולפנית תל אביב. כבר למעלה מעשור שהבנות מתרימות, מכינות ומפיקות אירוע שמבוסס כולו על נתינה ואהבה. 200 ילדים עם צרכים מיוחדים וחברי ההוסטלים הסמוכים חגגו איתנו. ההפנינג הופק והופעל כולו על ידי התלמידות האהובות שלנו. תודה מיוחדת לבנק מזרחי טפחות על הסיוע. הפנינג חנוכה שאי אפשר לוותר עליו!

לצפיה לחצו כאן >

שבת אולפנה בירוחם

שבת 'צומחות באמונה', שעברה עלינו בצמיחה רבה, הביאה איתה דיונים על ציונות דתית ושליחות.שני תושבי ירוחם, יוני כהן והעיתונאי אלישיב רייכנר העבירו שיחה לחטיבה ולתיכון בערב שבת.

אחה"צ יצאנו לסיור רגלי בירוחם בהובלת המורה פנינה וולטרס, מחנכת יא שהיא ובעלה גרו שם במשך שנתיים וחצי. וכל זה עוד אחרי שישי של פעילות ODT מגבשת במיוחד.

תלמידות יא׳ ו-יב׳ יצאו למסע זהות בנושא ציונות דתית בן שלושה ימים. הן התחילו בנושא השואה בבית העדות בניר גלים ומשם המשיכו למוזיאון גוש קטיף בניצן ולהר הרצל בירושלים. בערב הן צפויות להגיע לכפר עציון ולצפות בחיזיון שעוסק בתקומה והתיישבות. למחרת יגיעו לירוחם ושם יעבירו את השבת באווירה המדברית לא לפני שיעברו בחוות ארץ האיילים ויעלו על האומגה הגדולה בארץ – 400 מ'! הזהות שלנו אומרת – תראו מה עברתם ללא מדינה וכמה עוד יש להילחם גם בימינו אנו! מסע מדהים ועוצמתי! התמונות מדברות בעד עצמן

בנות האולפנה בפודקסט!

כל הכבוד קבוצת 5 יח"ל אנגלית שסיכמו את קריאת הספר גאווה ודעה קדומה באופן הכי עכשווי שאפשר – פודקאסט!

הבנות התחלקו לזוגות וערכו ראיון בהקלטה איכותית, עם דמויות מהספר. את התוצרים העלנו לפדלט שיתופי והבנות נהנו להאזין לתוצרים של חברותיהן.הן הוסיפו הארות ופירגונים אחת לשנייה.

לצפיה לחצו כאן >

לטיול יצאנו!

כיתות ח'-ט' יצאו ליום טיול בנחל פולג במסגרת שיעורי של"ח. התהלכנו בין הגבעות והדיונות באזור נחל פולג. סמוך לנחל, עברנו בקיבוץ אודים השייך לניצולי שואה. אודים ששרדו את האש והתופת. לא שכחנו לשמור על חיות הבר, והשתתפנו במבצע הארצי "ניקיון המיליון"

מיליון סיבות להתגאות בבנות המקסימות שלנו, שלומדות על הטבע ושומרות עליו נקי.